maandag 1 november 2010

Waarom ik blog?

Koud, maar nog geen sneeuw. Eikes, herfstvakantie. Ondertussen al zo'n zes jaar geleden dat ik er nog van genoten heb. Eerlijk gezegd, ik mis dat niet. Zowat de stomste vakantie der alle vakanties (m.u.v. de Boekenbeurs). Maar oké, ik gun het de Keerbergse kindjes wel. They need a break. Begrijpelijk. Dus deze week, geen toekomst over vandaag.
Snikker de snik.

Iets helemaal anders dan.


Why I blog

It's the spontaneous expression of instant thought - Andrew Sullivan

Euhm, neen. Echt niet, meneer Sullivan. Allez, bij mij toch niet. Het lijkt misschien niet zo, maar over die luchtige postjes is wel degelijk nagedacht. Eerst in Word, daarna online. Ik geef het toe, ik ben de titel 'Blogger' niet waard. Schaam.

You can't have a blogger's block - Andrew Sullivan

Ah, neen? Wat heb ik nu dan, meneer Sullivan? Een 'eerst-in-Word-daarna-online' niet-blogger's block?

From the first few days of using the form, I was hooked - Andrew Sullivan

Good for you, meneer Sullivan. Maar believe me, I'm (voorlopig) not hooked. Maar ik hou vol. En wie weet binnenkort, eerst online... en niet meer in Word.

2 opmerkingen:

  1. Hahaha! Ja zo denk ik er ook over! Hij had z'n tekst ook beter eerst in Word gezet..Dan had hem wel tegengehouden om het online te zetten:)

    BeantwoordenVerwijderen

Labels