vrijdag 22 oktober 2010

Oproep!

Aangezien de Chileense mijnwerkers nu duidelijk gebombardeerd zijn tot old news en ik het met de lieve kindjes liever niet wil hebben over de nieuwe koninklijke bemiddelaar, vraag ik aan jullie - ja, jullie, ik ga er pretentieuzelijk vanuit dat ik al over een heuse fanbasis beschik - welke thema's uit de actualiteit ik nu maandag met de toekomstige generatie moet bespreken.


Dus heeft u een geniaal - iets minder geniaal is uiteraard ook toegestaan - idee, laat het me weten door te reageren op deze post!


Dank!

6 opmerkingen:

  1. Kan iemand beschuldigd worden van moord en 30 jaar opgesloten worden, zonder dat daar concrete bewijzen van zijn? Dat gaat daar nogal eens een debat worden in die kleuterschool!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe ;-) Daar zijn ze (helaas/niet helaas) nog wat te jong voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien eens praten over iets wat nu in Amerika zo'n hot topic is: Gay Marriage :-D Hoe kijkt de toekomst naar same-sex marriage of -relaties?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vrees dat ze daar echt wel te jong voor zijn.. In dat klasje zijn ze 7 tot 8 jaar oud :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. uitbundige fitis (uit beveren...)16 november 2010 om 00:33

    Vraag eens aan dat jong geweld waar de vrouwendag vandaan komt ;) x

    BeantwoordenVerwijderen

Labels